sâmbătă, 31 octombrie 2009

Şcoală...

Am început clasa a X-a. Am început-o de pe 15 septembrie, da' mă rog.
Orele sunt nasoale, ca de obicei. De fapt, cred că singurele probleme pe care le am sunt la info. problema cea mai amre este că nu învăţ. De ce? Pentru că deja am pierdut o grămadă de materie (dintr-a IX-a) şi nu mai am nici timp nici chef să o recuperez, aşa că doar mă rog să nu mă asculte. Până acum e bine.
Profa de română o să fie directoare şi ne-a lăsat pe noi şi pe cei de a IX-a la care era dirigintă şi a păstrat clasele de a XII-a. Ce naşpa! E cea mai bună profa de română din şcoală, de fapt singura profă de română bună din şcoală.

Dar partea bună e ca am început bassul. Da! De doi ani tot visez să îmi iau bass şi să încep cursurile şi în sfârşit am început! Bine, bassul e al profului de muzică, dar important e ca mi l-a lăsat acasă, că pot repeta şi că voi cânta la bass de zilele şcolii and stuff. So, acum fac bass în paralel cu chitara de care m-am început acu' un an şi ceva.

Nyappy! ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu